مرجع تخصصی نیازمندی های صنعت ساختمان

ساختمون مرجعی است که فروشندگان و مجریان فعال در صنعت ساختمان را به مشتریان آنها وصل می کند

مرجع تخصصی نیازمندی های صنعت ساختمان

ساختمون مرجعی است که فروشندگان و مجریان فعال در صنعت ساختمان را به مشتریان آنها وصل می کند

در ساختمون، فروشندگان و مجریانی که در زمینه صنعت ساختمان فعالیت می کنند، برای معرفی محصول و خدمات خود، ثبت نام و تبلیغ می کنند.
از طرفی بازدید کننده های ساختمون، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند.

  • ۰
  • ۰


در گذشته سقف کاذب با قالب سازی تنها در کتابخانه ها، محل های اداری و ازین دست دیده میشد. امروزه این سبک سقف در اتاق های مختلف مانند اتاق خواب، آشپزخانه، دکوراسیون داخلی پذیرایی و غیره استفاده می شود و تقریبا هر اتاق که نیاز به یک چشم انداز سقف تزئینی دارد. طرح های جدید خانه شما می تواند طرح هایی از سقف کاذب داشته باشد. شما با راحتی برنامه ریزی بودجه می توانید سقف کاذب تزئینی را نصب کنید.


الگوهای طراحی زرق و برق دار در سقف کاذب به جذابیت دکوراسیون داخلی کمک فراوانی مینماید. علاوه بر این، نورپردازی را می توان به سقف کاذب خود متصل کرد. روشنایی پنهان را می توان برای افزایش زیبایی استفاده کرد یا نور محیط را می توان استفاده کرد.


پانل های تزئینی را می توان برای پوشش تمام سقف کاذب خود استفاده کرد. این معمولا به پانل های تک ساخته می شود که می توانند روی سقف خود قرار داده شوند هر جا که بخواهید چشم انداز زیبایی شناختی خود را به خانه خود اضافه کنید.


شما می توانید قالب های خود را برای طراحی سقف کاذب جعبه ای با پرتوهای داخلی در خانه جذاب کنید. نورپردازی های تزئینی نیز اغلب برای تسلیم شدن شکوه به یک اتاق کلی استفاده می شود. تکمیل های مورد استفاده ممکن است رنگ های قوی، طیف گسترده ای از لکه ها یا ترکیب آنها باشد. با اضافه کردن مواد جدید به سقف کاذب ; ، شما حتی می توانید نظر خود را در مورد اضافه کردن روش های معماری جدید به فضا اضافه کنید.


سقف کاذب کلاسیک این روزها معروف تر می شود که افراد شروع به ساخت سبک تر با دکور خانه می کنند. از جمله برخی از سایه ها، بافت ها و قالب ها به سقف شما می تواند چشم انداز کل اتاق را تغییر دهد. با طراحی مجدد با این سقف شما می توانید عمق و نور را به اتاق های مختلف اضافه کنید که می تواند اثر مهمی داشته باشد و می تواند حضور اتاق را به عنوان انتظارات خود تغییر دهد.


یک الگوی گرد می تواند یک اثر عظیم با ترکیبی از رنگ های مختلف داشته باشد. گاهی اوقات اضافه کردن نور می تواند خیلی زرق و برق دار باشد، بنابراین این می تواند انتخاب مناسب و معقول باشد.


سقف کاذب جعبه ای با تطبیق نور می تواند اتاق شما را تمرکز کند. این دکوراسیون می تواند چشم را جذب کند تا چشم انداز کلاسیک یک اتاق را به نمایش بگذارد. اتصالات مدرن نور با سقف کاذب جعبه می تواند تاثیر زیادی در طراحی داخلی خانه شما داشته باشد. با توجه به فضا و تزئینات با سقف کاذب می توانید چیزی عالی را انجام دهید.


هنگامی که شما به دنبال چیزی بیشتر استثنایی و در مقیاس بزرگ، سقف کاذب الگو مربع می تواند بهترین انتخاب است که در آن شما می توانید عمق و تزئینات به سقف ساده خود اضافه کنید. این الگوی طراحی با کیفیت عالی به سطح سقف و لمس عالی برای بازسازی خانه شما اضافه می کند. طرح های سقف الگوی سنتی اساسا تحت تاثیر عوامل متعددی از قبیل فضای داخلی، مواد مورد استفاده، افزایش ارتفاع سقف و اندازه فضا است که توسط طراحی سقف سایه می شود.

  • ۹۶/۱۱/۰۱
  • ساختمون دات کام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی