مرجع تخصصی نیازمندی های صنعت ساختمان

ساختمون مرجعی است که فروشندگان و مجریان فعال در صنعت ساختمان را به مشتریان آنها وصل می کند

مرجع تخصصی نیازمندی های صنعت ساختمان

ساختمون مرجعی است که فروشندگان و مجریان فعال در صنعت ساختمان را به مشتریان آنها وصل می کند

در ساختمون، فروشندگان و مجریانی که در زمینه صنعت ساختمان فعالیت می کنند، برای معرفی محصول و خدمات خود، ثبت نام و تبلیغ می کنند.
از طرفی بازدید کننده های ساختمون، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند.

  • ۰
  • ۰

اهمیت تیغه کرکره برقی و مراحل ساخت آن

قیمت کرکره برقی معمولا به نوع تیغه و متریال ساخته شده آن بستگی دارد . تیغه کرکره برقی ارزان معمولاً از آلومینیوم ضایعاتی تهیه شده و اکسترود نمی باشد .

این کرکره بعد از مدت کوتاهی به صدا افتاده و به مرور قفل های آن مستهلک و در انتها از هم جدا خواهند شد . کرکره برقیمناسب باید از مواد اولیه مناسب خالص و شمش آلومینیوم تهیه شود . تیغه کرکره برقی که در ریخته گری تولید شده است از تیغه کرکره برقی اکسترود استحکام کمتری دارد . زیرا مراحل ساخت تیغه کرکره اکسترود تحت شرایط خاصی انجام می گیرد . فشاری که پرس اکستروژن به مواد مذاب آلومینیوم وارد می کند . آلومینیوم به شکل تیغه کرکره از قالب خارج می شود باعث افزایش استحکام تیغه های کرکره برقی اتومات می شود

در مرحله بعد ، سختی کاری روی تغیه کرکره برقی اجرا می شود که ممکن است در تیغه های ارزان قیمت چنین فرایندی انجام نگیرد . ( به فرآیند سختی کاری تیغه کرکره برقی انودایز کردن میگویند) حال بعد از این تعاریف نوبت به رنگ تیغه می رسد . یک رنگ الکترواستاتیک که باید چندین سال در شرایط نامساعد اعم از تابش شدید نور خورشید، برف، باران و انواع مشابه دوام و استحکام مناسب را داشته باشد .

تیغه کرکره برقی قبل از رنگ باید با مایع مخصوص شسته شود و سطحی کاملا تمیز و سیقلی جهت رنگ آمیزی داشته باشد .

  • ۹۶/۱۱/۱۴
  • ساختمون دات کام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی