مرجع تخصصی نیازمندی های صنعت ساختمان

ساختمون مرجعی است که فروشندگان و مجریان فعال در صنعت ساختمان را به مشتریان آنها وصل می کند

مرجع تخصصی نیازمندی های صنعت ساختمان

ساختمون مرجعی است که فروشندگان و مجریان فعال در صنعت ساختمان را به مشتریان آنها وصل می کند

در ساختمون، فروشندگان و مجریانی که در زمینه صنعت ساختمان فعالیت می کنند، برای معرفی محصول و خدمات خود، ثبت نام و تبلیغ می کنند.
از طرفی بازدید کننده های ساختمون، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند.

  • ۰
  • ۰



سقف ها اغلب غافلگیرانه ترین بخش ساخت و ساز هستند اما شیوه هایی وجود دارد که می توانند زیبایی را به یک اتاق اضافه کنند. یکی از روند روزمره داخلی، سقف کاذب است. نگاهی به سقف کاذب و مزایا و معایب آن می اندازد.


سقف کاذب نوعی از سقف مصنوعی است که به عنوان یک سقف کم سقف موجود ایجاد شده است. همچنین به عنوان سقف T-bar، سقف معلق یا سقف شبکه شناخته شده است، این نوع برای اولین بار در ساختار تجاری استفاده می شود. فاصله بین سقف واقعی و سقف کاذب برای نصب چراغ و تهویه هوا و تهویه مطبوع استفاده میشود. سقف کاذب به طور معمول در خانه های تازه ساخته شده استفاده می شود، سقف کاذب یک راه برای اضافه کردن پیچیدگی به داخل ساختمان است.


اگر سقف های بالا را در خانه دارید، می توانید به دکور اضافه کنید و با نورپردازی بازی کنید. این سقف ها به شما امکان می دهد عمق را به اتاق اضافه کنید تا شکاف بین سقف بالا و پایین را نشان دهید.این سیم کشی مورد استفاده در نورپردازی نصب شده در سقف را پنهان می کند.


همچنین دارای قابلیت جذب صدا است و باعث می شود اتاق شما به آرامی و راحت باشد.همچنین جذب گرما بسیار خوب است.


سقف کاذب می تواند به خانه آفات و شبکه عنکبوت تبدیل شود اگر به خوبی حفظ نشود.اگر سقف واقعی در منزل شما خیلی بالا نباشد، اضافه کردن سقف کاذب می تواند اتاق شما را کوچکتر به نظر برساند.یک ساختار آویزان، سقف کاذب همانند سقف واقعی نیست. بنابراین، در صورت هر گونه فاجعه یا نصب هر نور سنگین و یا وسایل دیگر می تواند باعث آسیب شود.

  • ۹۶/۱۰/۲۰
  • ساختمون دات کام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی