مرجع تخصصی نیازمندی های صنعت ساختمان

ساختمون مرجعی است که فروشندگان و مجریان فعال در صنعت ساختمان را به مشتریان آنها وصل می کند

مرجع تخصصی نیازمندی های صنعت ساختمان

ساختمون مرجعی است که فروشندگان و مجریان فعال در صنعت ساختمان را به مشتریان آنها وصل می کند

در ساختمون، فروشندگان و مجریانی که در زمینه صنعت ساختمان فعالیت می کنند، برای معرفی محصول و خدمات خود، ثبت نام و تبلیغ می کنند.
از طرفی بازدید کننده های ساختمون، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند.

  • ۰
  • ۰


سقف کاذب نیز امروزه نماد مدرنیته و پیچیدگی است. در حال حاضر، مردم از اهمیت سقف در نگاه کامل و احساس فضایی آگاه هستند. با این حال، مانند سقف های دیگر، سقف کاذب دارای سهم خود از مزایا و معایب است. بعضی از آنها در ادامه مطلب ذکر شده اند:


سقف کاذب با کمک انواع ابزار مناسب بسیار آسان است. اگر چه، شما می توانید آن را توسط خودتان نصب کنید، توصیه می شود آن را توسط پیمانکار حرفه ای نصب کنید.


سقف کاذب کار مجرا، لوله ها و سیم های الکتریکی را پنهان می کند و سقف را به صورت شفاف و تمیز نگاه می کند. آسانسور پانل های سقف کاذب را درصورت کار تعمیرات آسان می کند.


سقف کاذب نقش کلیدی در صوتی و جذب صدا دارد. این به طوری طراحی شده است که به کاهش نویز به این ترتیب باعث ایجاد فضای آرام می شود.


سقف کاذب می تواند انرژی کارآمد را اثبات کند زیرا به کاهش گرما در تابستان و سرد در طی زمستان کمک می کند، در نتیجه کاهش صورتحساب ها می شود. استفاده از کاشی های مناسب می تواند آکوستیک اتاق را بهبود بخشد. همچنین می تواند یک اثر عایق را به دلیل هوا که در بین سقف واقعی و یک دروغ واقع می شود.


یکی از معایب عمده سقف کاذب این است که می تواند ارتفاع یک اتاق را کاهش دهد، زیرا آن را زیر سقف موجود آویزان می کند.


حال این شمایید که با گذاشتن معایب و مزایای سقف کاذب در ترازو ببینید که کدام کفه سنگین تر از دیگری است و به انتخاب آن دست زنید یا خیر. با توجه به موارد ذکر شده در این مقاله طبیعتا کفه ی مزیت سقف کاذب سنگین تر از معایب آن است و میتواند همین موضوع عاملی جهت انتخاب سقف کاذب دردکوراسیون داخلی شما باشد.

  • ۹۶/۱۱/۰۱
  • ساختمون دات کام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی